Friday, July 13, 2012

Inspirert av et kort


 Jeg er storfornøyd med hvordan stuen er for øyeblikket, men når jeg fant dette kortet gav det meg ideer til høstinteriøret. Blir helt klart påvirket av å arbeide med interiør, og få nye impulser hele tiden. Tankene om endringer litt frem i tid og høstnyheter som kommer inn allerede gir masse inspirasjon. I tillegg er det ikke til å komme bort fra av at jeg blir preget av været, og når det er grått og trist frister det med interiør som bidrar til kos og varme. Jordfarger, ull, pels, skinn, kelim, levende lys og fyr i peisen. Nordisk og naturlig, med en orientalsk og litt røff vri. 



Men satser på og krysser fingrene for at sommeren snart kommer igjen og at planene kan vente en liten stund. 
Har dere forresten sniktittet på høstkolleksjonen fra TineK? ELSK!


Bildet er lånt fra Hviit


1 comment:

  1. Nydelige bilder du deler med oss:)
    TineK- JA TAKK, tar alt jeg kan få jeg, bare nydelig.
    Fin fin helg til deg!
    Klem Monica:)

    ReplyDelete

Så hyggelig at du er på besøk hos meg, legg gjerne igjen en kommentar:)