Wednesday, July 11, 2012

Blåtoner


Har alltid synes blått er så klassisk og vakkert, men aldri fått det helt til å funke her hjemme.. Før nå! Etter at møblene ble malt, fikk hele stuen et litt annet uttrykk. Litt shopping og et par nye puter i ulike grå og blåtoner ble kjøpt inn. Det nye vitrineskapet er plassert midt i vår avlange stue, og lager et naturlig skille mellom spisestue og sofakrok. Fatet fra TineK står foreløpig lent inntil veggen. Får ikke helt bestemt meg hvordan jeg vil ha det. Veggpynt er vanskelig, så mange muligheter! Har kjøpt inn hylleknekter fra Ikea, og tanken var å lage en hylle over sofaen og beise den. Fint å kunne variere hva man viser frem. Nå heller jeg mer mot å kun henge opp fatet her og kanskje ha hylle på motsatt vegg over tven.. Valgets kval ;)
Hadde håpet på noen solstråler før jobb etterpå, men været var like grått i dag. Frihelg denne uken, så håper på litt finvær da. Det finnes ikke bedre måte for meg å fylle energilagrene på:)  

Puter fra TineK, Anouska, Living og Himla


3 comments:

  1. Så utruligt nydelig du har det og eg og har fått veldig sans for blåtoner,det er ein veldig flott farge som eg blir meir og meir glad i:)
    Håper sola kommer både hos deg og her vi er,det er jo absolutt kjekkast med fint vær og det gjør godt og:)

    Fine dag til deg!
    Klem fra Lillian:)

    ReplyDelete
  2. Absolutt nydelig, vakre, sarte farger som passet veldig godt sammen! Blåtoner er klassisk og kjølende, rent og vakkert, og de fleste rom erfine i den fargen. Jeg har valgt å gå over til litt blåtoner på kjøkknet, og trives veldig godt med det! Nydlige bilder; legger meg til følgr! Ha en fin dag! Klem

    ReplyDelete
  3. Å guri så lekkert :) Elsker fatet, elsker putene, lykta... jepp - the whole shabang! Har snust på Tine K fat lenge, men dei er så dyre, ein dag skal eit slikt blit mitt - ein dag ;-)

    Ha ein herlig kveld! Me har også vitrineskap, og no undrar eg på om eg skal mala det kvitt inni... Desicions, desicions... ;-)

    Klem Eli

    ReplyDelete

Så hyggelig at du er på besøk hos meg, legg gjerne igjen en kommentar:)