Saturday, June 23, 2012

Sniktitt


Den malte skjenken fikk i går "flytte tilbake" til stua, og jeg er SÅ fornøyd. Fargen ble gråere enn hva jeg i utgangspunktet hadde sett for meg, men jeg synes det bare ble enda finere. Den blir på en måte både matt og shiny, litt avhengig av lyset. Besøk av min fine lillesøster i går, som mente stuen ble helt forandret, og jeg kunne ikke vært mer enig. Tenk at noe så lite kan gi et så annerledes uttrykk! Nå gleder jeg meg til å ta fatt på oppussing av flere møbler. Og snart kommer også dette fine skapet med 2 dører i hus. Gleder meg:) 

Mine yndlingsdekkebrikker fra TineK ligger til utstilling på hyllen. 


5 comments:

  1. Den såg jo kjempeflott ut,rart kva maling kan gjøre for møbler og ting og tang,det er jo så kjekkt å forandre på ting:)
    Nydelige blomster:)
    Fine lørdag til deg!
    Klem fra Lillian:)

    ReplyDelete
  2. Den fargen såg jo bare heilt nydelig ut ;) Gøy å pusse opp gamle møbler synes eg også! Har nokre prosjekt som står på lista mi i sommar. Fin helg til deg, klem Kjersti

    ReplyDelete
  3. Gøy at du vil være med på give awayen min.
    Ha en flott søndagskveld

    Klem Agnes

    ReplyDelete
  4. Det ser kjempe stilig ut :) farger kan gjøre en utrolig forskjell på et rom!
    Du lurte på hvor lampen min kommer fra; det er bare en loppelampe til 30 kr, har malt den med svart bengalakk og skrevet inni den med svart tusj :) Det står "Everything has beauty, but not everyone can see it" det er min lille filosofi det ;) hi hi

    God ny uke til deg :D

    Klem

    ReplyDelete
  5. Fant fine bloggen din helt tilfeldig. Her var det mye fint:) Nydelig blomster!!
    Legger meg til som følger hos deg jeg!
    Ønsker deg en fortsatt fin søndagskveld:)
    Klem Monica.

    ReplyDelete

Så hyggelig at du er på besøk hos meg, legg gjerne igjen en kommentar:)